Projekty

,,Śladami polskich patriotek  – tematyczne spacery na terenie Krakowa i Warszawy”

Stworzyliśmy 4 gry terenowe, które przybliżały sylwetki i dokonania polskich patriotek. Premiery gier i spacery z przewodnikiem odbyły się w maju 2024 roku w Krakowie i Warszawie. Gry są cały czas dostępne w naszej aplikacji Tropimy.

,,Zmieć Śmieć – czyste szlaki są możliwe”

Zorganizowaliśmy 14 akcji sprzątania szlaków i w promowanie akcji zaangażowaliśmy 30 górskich schronisk. Prócz tego zorganizowaliśmy konkurs ekologiczny, w którym wzięło 36 szkół i zmotywowaliśmy do proekologicznych zachowań w lasach ponad 5000 osób!

,,GRY TERENOWE – INNOWACYJNE PRODUKTY TURYSTYCZNE NA DOLNYM ŚLĄSKU”

Zaprojektowaliśmy 15 gier terenowych w najpiękniejszych miejscach na Dolnym Śląsku: w górach, w miejscowościach uzdrowiskowych, wokół średniowiecznych zamków i w parkach narodowych.

“Przedsiębiorstwo Społeczne +” na lata 2023-2025

Otrzymaliśmy refundację części kosztów wynajmu lokalu  i obsługi księgowej oraz mogliśmy sfinansować usługi  Kancelarii Prawnej, co było dla nas szczególnie ważne w kontekście prawnej obsługi naszych aplikacji.

,,Poznajemy Perły Dolnego Śląska – interaktywne gry miejskie”

Stworzyliśmy 10 interaktywnych gier terenowych w atrakcyjnych turystyczne miejscowościach Dolnego Śląska: Brzegu Dolnym, Dzierżoniowie, Jaworze, Kątach Wrocławskich, Oleśnicy, Oławie, Sobótce, Świdnicy, Świebodzicach i Trzebnicy.

,,Fundacja Polska górom na targach CSR w Krakowie”

Byliśmy na Targach CSR w Krakowie! Z dotacji z Narodowego Instytutu Wolności sfinansowaliśmy stoisko na najlepszej imprezie z obszaru odpowiedzialności społecznej w Polsce.